22

Вересень

2016

22 Вересень 2016

НОВІ РОЛІ НОВОГО ВЧИТЕЛЯ

22 вересня  в Київському будинку вчителя відбувся перший етап Проекту «Нові ролі нового вчителя» — майстер класи фахівців: «Вчитель – коуч», «Вчитель- тьютор»,  «Вальдорфський вчитель», «Вчитель – фасилітатор». Справжні патріоти освіти майбутньої України,  безкоштовно проводили майстер класи для тих вчителів, які відчувають в собі інтелектуальні і духовні сили для змін.

“НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА”

Ми віримо, що реалізація змісту освітніх змін, започаткованих проектом «Нова українська школа», перетворить її на «важіль соціальної рівності та згуртованості, економічного розвитку і конкурентоспроможності України».

«Нова українська школа» — не кабінетне творіння. ЇЇ паростки проростали в наших кращих школах на ґрунті «Педагогіки співробітництва» з кінця 80-х., на «острівцях», захищених, або прихованих від адміністративного тиску системи. І тепер, коли настав час «розкріпачення» школи та вчителя, досвід, напрацьований нашими кращими вчителями, допоможе тим, хто вибудовуватиме «Нову українську школу».

Більшості наших вчителів вже знайоме значення слів коуч, фасилітатор, тьютор. Дехто знає про особливу, нестандартну  професійну діяльність вальдорфських вчителів. Але шлях від знання до реалізації пролягає через спостереження і аналіз практичної дії.

Київський будинок вчителя, маючи постійні і різнобічні контакти з кращими київськими вчителями, долучається до реалізації ідей «Нової української школи» проектом «Нові ролі нового вчителя».

За матеріалами http://kth.kiev.ua/archives/3098